Azi imi place ... Balea Buttermilk&Lemon Dusch Peeling

15.8.12

Va aratam acum cateva zile ca mi-am cumparat acest gel de dus peeling Balea cu lapte/ unt si lamaie din DM. Nu-mi amintesc pretul exact (6,99 sau 7,99 ron pentru 200 ml), dar merita toti banii. Nici unul din gelurile de dus peeling din editiile lor limitate de vara nu m-a dezamagit pana acum si am incercate cateva (imi amintesc de cel cu grapefruit si de cel cu fructe de padure) si nici acesta nu a fost o exceptie.


De ce imi place? Miroase foarte bine (mirosul ramane pe piele timp de cateva ore - subtil, dar ramane), particulele exfoliante sunt foarte delicate si chiar indeparteaza celulele moarte, iar pielea ramane hidratata. Mie imi place foarte mult textura lui usor untoasa si senzatia de racorire pe care mi-o da. Pentru vara produsele de genul asta mi se par cele mai bune.

Nu am simtit niciodata nevoia sa aplic vreo crema de corp dupa ce folosesc gelurile astea de dus si pentru mine asta e foarte important. Imi curata pielea fara s-o usuce.

Le-ati incercat? Cum vi se par?

7 comentarii

  1. Pe astea nu le-am incercat...dar acum ma tenteaza!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nici n-am vazut sortimentul asta :(( l-as fi cumparat cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu am gasit pe nicaieri gelurile de dus peeling. Tot la tine am citit despre ele si in nici unul din Dm-urile din Sibiu nu le au. Am pus-o si pe mama sa se uite in Bucuresti si in cel de la Crangasi pe care il frecventeaza ea nu a dat de ele:(Vreau si euu!!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Deena, eu din Pantelimon l-am luat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am mai avut produse Balea, unele le primeam acum cativa ani din Austria inainte sa apara la noi Dm-ul. Dar exfoliant Balea uite ca nu am incercat si trebuie sa incerc neaparat, m-ai facut curioasa. Te pup
    http://ceproduserecomand.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu il am si miroase exact ca o prajitura,mirosul m-a fascinat! Sunt de parere ca exfoliaza pielea destul de bine, deci cu siguranta va recomand sa-l cumparati.:)

    RăspundețiȘtergere