Yves Rocher Sexy Pulp Ultra-Volume Mascara

14.8.12

Am primit o varianta mini (2,5 ml) cadou la o comanda imediat ce a fost lansat produsul la noi de catre Yves Rocher si mi-a placut de la prima folosire. De atunci am mai cumparat eu cu diverse comenzi vreo 3 variante mini (exista un set de 3 mini produse pe siteul lor la 17 ron - daca nu ma insel - si contine aceasta mascara, mini glossul din aceeasi colectie si un gel de fata de 15 ml), am un tub in geanta, unul in masina si unul acasa.


De ce imi place? Este negru intens (am varianta 01 Noir), alungeste, da volum si nu se transfera. Peria este destul de mare (am facut mai jos o comparatie cu Mega Volume Collagen 24 de la L'Oreal - Sexy Pulp este in stanga), dar nu este deloc incomoda si forma ei ajuta foarte mult la aplicare, "prinde" toate genele fara prea mult efort.



Pretul este de 60 ron pentru 9 ml, insa acum este la oferta pe site 45 ron (il gasiti aici). Tinand cont ca cei de la Yves Rocher au mereu oferte, cand o sa fie una interesanta pentru mine in mod sigur o sa-l cumpar si in varianta full-size chiar daca mai am cateva ce trebuie incercate.

Ati incercat aceasta mascara? Cum vi se pare?

4 comentarii

  1. O Doamne :X Iubesc rimelul acesta si eu l-am primit la o comanda si m-am indragostit de el, in curand cred ca o sa-l cumpar full size :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, acum ma oftic ca nu am dat o comanda cand am primit newsletterul :(
    Periuta pare foarte interesanta , o sa-l urmaresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu il am si mi se pare super. Totusi , nu mi se pare mai bun decat Lash Plumping Mascara de la YR care face niste gene super faine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Este super acest rimel,imi place la nebunie.De cand l-am primit de la tine,numai cu el ma dau.Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere